Nu judeca o carte după coperta sa!

Noi, cei din domeniul PR şi pasionaţii de relaţii publice ştim mai bine ca oricine că aparenţele înşeală. Am învăţat la şcoală că trebuie să ai abilităţi clare pentru a rezista şi exista în acest domeniu: aspect plăcut, carisma, abilităţi orale şi scrise, abilităţi de vânzare, şi lista poate continua până ne-am săturat să dăm scroll pe pagină. Dar mai mult decât atât, ce caută companiile de fapt atunci când angajează un responsabil de PR sau de social media? Aici e şi mai crunt, pentru că în comparaţie cu domeniile tehnice de exemplu, suntem judecaţi „la sânge” la interviu. Te vreau perfect. Şi frumos şi deştept, şi descurcăreţ şi vorbăreţ şi energic. Din păcate există acele persoane cărora le place comunicarea dar „cad” la una dintre aceste standarde şi au astfel foarte puţine şanse de a primii job-ul, şi asta nu pentru că nu ar fi pregătiţi sau capabili, şi pentru că nu ştiu „să se vândă” în fata angajatorului.

935915_576496869037772_1482038805_n„Brains, not looks” e un grup pe facebook de care am aflat de curând prin campania „Luca are nevoie de bloggerul Brains, not looks!” de pe BlogalInitiative şi am fost mai mult decât încântată că am ocazia să scriu despre această iniţiativă. În ceea ce priveşte „ghicitoarea” prin care trebuie să dezvăluim domeniul de activitate al lui Luca, sper că intuiţia mea să fie corectă. Cred că e genul de ghicitoare al cărui răspuns e exact sub nasul nostru, deci Luca lucrează împreună şi pentru BlogalInitiative dar cu o persoană de influenţă din social media. Presimt că doar un astfel de angajator, care se loveşte permanent de aparenţe şi de mai puţină valoare ar susţine această iniţiativă, aşa că ideea e chiar genială cu grupul pe facebook, pentru că social media a prins puterea necesară să realizeze o adevărată schimbare în orice domeniu.

Vreau să fiu bloggerul care să promoveze un astfel de grup din mai multe motive: în primul rând am competenţa necesară atât teoretică cât şi practică (sunt proaspăt licenţiata în comunicare şi am îmbinat teoreticul cu practicul prin participarea si organizarea la cât mai multe evenimente de acest gen: despre asta puteţi citi mai multe aici), pentru că susţin oricare persoană „de calitate” care are competente adevărate şi merită puse în valoare (nu degeaba am numit acest blog „Cum să facem PR de calitate”), pentru că deşi ştiţi că vreau antreprenoriat, nu vreau să mă angajez, susţin valorile pe care le promovaţi şi m-aş implica total în promovarea lor.

Grupul „Brains, not looks” îl găsiţi aici. Cu cât mai multe picături în ocean cu atât mai multă apă, sau cu alte cuvinte, cu cât susţinem cu mai multa tărie cauza cu atât mai sigur vom fi auziţi de cine trebuie: angajatorii.

2 gânduri despre &8222;Nu judeca o carte după coperta sa!&8221;

  1. Pingback: Pagina nu a fost găsită | CUM SĂ FACEM PR DE CALITATE

Lasă un comentariu