Sunt buzzer şi părerea mea e auzită. A ta?

E timpul pentru o nouă provocare. Dacă sunteţi cititor nou, aveţi aici şi aici celelalte două provocări pe care le-am lansat pe blog. Am observat că sunt agreate astfel de „învitaţii” aşa că astăzi vreau să vă ofer ocazia să încercaţi ceva total nou şi cu siguranţă foarte plăcut pentru voi. Cui nu îi place să primească un cadou? Cred că tuturor, şi cu siguranţă dacă ne-a plăcut ce am primit vom informa şi cercul nostru de cunoştinţe despre cât de folositor/calitativ/important a devenit acel produs. O facem natural pentru că şi noi la rândul nostru suntem permanent influenţaţi de stimuli externi, de prieteni care au o influenţă mai mică sau mai mare asupra noastră şi ne determină să facem anumite alegeri. Dacă nu o recunoaşteţi, vă spun că social media pe acest principiu funcţionează. Sunt sigură cel puţin odată aţi dat like şi share la un produs. Deci aţi şi influenţat, aţi „cauzat” o alegere.buzzstore_01_rev5

Revenind la ce vă spuneam în începutul postului, îmi plac din ce în ce mai mult campaniile de pe BI, în special cele care îi susţin pe tinerii antreprenori, văd că sunt activi că „ne provoacă” aşa că vreau să le ofer susţinerea mea totală pentru acest proiect. De această dată vă lansez invitaţia de a fi lideri de opinie în cercurile voastre, de a „trâmbiţa” şi a ieşi în evidenţă cât mai mult posibil, într-un mod foarte simplu: deveniţi un buzzer. Sunt sigură că vă întrebaţi ce activitate presupune, aşa că vă informez că este cât se poate de plăcută: primiţi acasă, gratuit, spre testare, cele mai noi produse și servicii, le încercaţi şi vă exprimaţi opinia sinceră în ceea ce le priveşte. Cu cât creaţi mai mult buzz cu atât sunteţi voi mai câştigaţi dar şi restul prietenilor care primesc informaţii fără conţinut comercial. Dacă activaţi în domeniul bloggului de faţă, ca şi specialist de PR sau social media, pentru noi este absolut necesar să fim persoane influente în colectivul nostru.

portavoceAdor orice activitate sau acţiune de PR şi marketing care apropie companiile de publicul lor. Accentuez această idee permanent pe blog prin numeroase postări în care vreau să vă demonstrez cât de importantă este social media pentru o afacere. Şi ajungând aici, am o veste bună şi pentru „angajatori”, pentru că şi vouă vii se oferă şansa să faceţi buzz în jurul produsului vostru, să vă familiarizaţi cu clienţii, să primiţi feedback onest şi vă dezvoltaţi abilităţile de comunicare. Clienţii vă sunt ambasadori ai brandului deci aveţi ocazia, dacă i-aţi neglijat până acum, să vă revanşaţi faţă de ei. Vă asigur că rezultatele vă vor surprinde, şi vă vor face să câştigaţi încredere în noile metode de marketing şi PR.

Pe buzzeri îi găsiţi pe site-ul: www.buzzstore.ro şi pe pagina lor de facebook:  www.facebook.com/BUZZStoreRomania. Şi eu sunt oficial Buzzer, şi mă mândresc cu acest titlu. Acceptaţi provocarea de a deveni un buzzer?

6 gânduri despre &8222;Sunt buzzer şi părerea mea e auzită. A ta?&8221;

  1. Pingback: Cine se ascunde în spatele unui concept inovativ? | CUM SĂ FACEM PR DE CALITATE

  2. Pingback: Dezvoltarea personală. Mai mult practică decât teorie! | CUM SĂ FACEM PR DE CALITATE

  3. Pingback: Castigatori campanie "Un BUZZ pentru BUZZStore"

  4. Pingback: Moşu’ a venit mai devreme decât speram. Ce bine e să fii buzzer! | CUM SĂ FACEM PR DE CALITATE

  5. Pingback: Ce campanii vedem de Paşte? | CUM SĂ FACEM PR DE CALITATE

  6. Pingback: Brandul şi sub-brandul: Oriflame şi The One | CUM SĂ FACEM PR DE CALITATE

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s