Mai vedem la televizor modele de urmat?

Cum diferenţiezi doi oameni care realizează acelaşi lucru sau întreprind o acţiune asemănătoare? Foarte simplu: vei vedea că de cele mai multe ori o persoană are mai multă uşurinţă şi plăcere în a face acel lucru pentru că are o pasiune. Pasiunea este cea care nu ne lasă să renunţăm atunci când o situaţie nu este neapărat favorabilă, sau atunci când trebuie să facem sacrificii.

Şi că tot vine vorba de oameni pasionaţi, unul pe care îl admir, şi pe care am avut ocazia să îl întâlnesc live este Cristian China-Birta sau Chinezu. Avântul şi modul în care ne-a stârnit curiozitatea celor prezenţi la Şcoala de Antreprenoriat de la Akcees mi-a rămas ca amintire şi mi-a întărit încrederea în pasiunile proprii. Mă bucur tare mult că a trecut de pragurile bloggosferei şi că prin emisiunea Brandu’ lu’ Chinezu ne aduce oameni de la care avem extrem de multe de învăţat, modele sociale în adevăratul sens al cuvântului. Îi doresc multă putere de muncă şi cât mai multe emisiuni pentru că din fericire vom avea de văzut multe personalităţi; România nu duce lipsă de modele.

Pe cine vreau să văd în emisiunea lui? Am două răspunsuri pentru această întrebare: un specialist în branding, şi un specialist în social media şi relaţii publice, cu alte cuvinte pe Dragoş Alexa, autorul uneia dintre cărţile mele favorite: Cartea cu secrete noi de marketing, branding şi vânzări, şi pe Monica Jitariuc, head of social media la The Practice, cea mai premiată agenţie de PR din România de ceva ani încoace. Din fericire, i-am cunoscut pe ambii şi chiar am avut şansa de a fi instruită de ei la PrBeta Workshops.

Cum motivez de ce vreau neapărat să primesc şi mai multe informaţii de la ei? Şi acest răspuns e simplu: În primul rând pentru că aşa cum am avut eu ocazia să fiu instruită, aş vrea şi ca cititorii bloggului meu să fie informaţi, apoi subiectele pe care le adresează sunt de interes pentru practicanţii unui număr mare de meserii de la oameni de marketing, PR, branding, specialişti social media etc. Câte lumea ştie ce înseamnă PR şi cum se face PR la o companie de renume? Ar fi cazul să fie elucidat ce e şi cu PR-ul, şi diferenţa faţă de alte domenii anexe. Cât despre branding, lecţia lui Dragoş Alexa ar trezi la viaţă multe branduri adormite, dacă este ascultată şi aplicată de cine trebuie. Îi vreau pe ei în emisiune pentru că sunt modelele mele în carieră şi oridecâte ori am ocazia, vreau să învăţ, să fiu mai bună în ceea ce fac, pentru a-i ajuta apoi şi pe alţii.

brandu-lu-chinezu-cover-photo

Noi alegem la ce ne uităm la televizor şi ce personaje de o anumită „culoare” urmărim, iar de acum este mai simplu ce alegem: Brandu’ lu’ Chinezu!

2 gânduri despre &8222;Mai vedem la televizor modele de urmat?&8221;

  1. Pingback: PR la nivel înalt | CUM SĂ FACEM PR DE CALITATE

  2. Pingback: PR de calitate | CUM SĂ FACEM PR DE CALITATE

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s