Sunt Specialist în Relaţii Publice Online. De unde încep?

E cam ironic faptul că deşi relaţiile publice nu sunt un domeniu (oficial) atât de cunoscut şi de utilizat precum altele, totuşi îndatoririle noastre ca şi specialişti în PR se schimbă (aproape) de la o zi la alta. Cum ţinem piept schimbărilor fără să clacăm? Simplu… go with the flow, ride the wave (sau alte expresii de genul, din păcate nu cred că se potriveşte vreuna din romana la fel de bine) etc.

Specialiştii ne recomandă că deşi am intrat poate de curâvictor-kaprand într-o firmă pe postul de PR specialist sau om de PR mai colocvial, să începem, pe lângă familiarizarea cu mediul, să observăm ce reputaţie, sau mai bine zis ce fata, masca, prezenta şi charisma are compania respectivă în online, şi care sunt primele mici ajustări (adică detaliile care contează) pe care le facem pentru a îmbunătăţii măcar cu puţin situaţia.

Am primit o lecţie importantă de la Victor Kapra, mă bucur că am avut ocazia să îl cunosc, pentru că „m-a luminat” în ceea ce priveşte îndatoririle mele şi a noastre în online. Concretizat, cam asta considera el că e important: specialistul PR trebuie să cultive propria comunitate de influenţatori, să exerseze permanent conversaţia online, să transmită informaţii valoroase consumatorilor, să aibe nervii tari în relaţia cu managerii (couldn’t agree more), şi nu în ultimul rând să se obişnuiască să comunice nu nu numai cu jurnaliştii ci şi direct cu consumatorii.

Probabil că începeţi să vă saturaţi că tot menţionez PRbeta workshops, dar sincer m-au ajutat enorm în viitoarea mea carieră şi vreau să împărtăşesc măcar puţin cu voi din experienţa mea. Nu uitaţi să faceţi tot timpul PR de calitate!

3 gânduri despre &8222;Sunt Specialist în Relaţii Publice Online. De unde încep?&8221;

  1. Pingback: Am firmă şi vreau şi eu în social media. Bine, bine, dar cum ne integram corect pentru profit maxim? | CUM SĂ FACEM PR DE CALITATE

  2. Pingback: Adevăr sau pro[vocare]movare în PR! | CUM SĂ FACEM PR DE CALITATE

  3. Pingback: Detaliile chiar fac diferenţa? | CUM SĂ FACEM PR DE CALITATE

Lasă un comentariu