Detaliile chiar fac diferenţa?

Vreau să dezbat cu voi un subiect vechi dar mereu în schimbare: cum mă promovez când merg la o întâlnire, adică cum trebuie să arate cartea mea de vizită? iar pe de altă parte, dacă sunt firmă şi pregătesc o conferinţă de presă, sau un eveniment asemănător cum va arăta „business card-ul” meu? Deasemenea cum comunicăm faptul că existăm şi în social media?

Dacă ne uităm fiecare la diferite cărţi de vizită primite vom observa atât asemănări cât şi deosebiri. De la culori, la model, la carton, fiecare încearcă prin acest simplu element de promovare să îşi afişeze cât mai bine personalitatea. La fel şi cu firmele. Îşi personalizează anunţurile pe site-urile de job-uri să pară mai atractive, mai diferite şi mai primitoare. Atenţia ne este imediat atrasă de acelea cu model şi formă interesantă, chiar dacă nu tot timpul se potrivesc profilului căutat de noi.

canstockphoto3058621-300x300Care au fost până acum elementele unei cărţi de vizită şi ce s-a schimbat? În cazul persoanelor găseam evident numele lor, adresa, un telefon şi un e-mail ca şi date de contact. În cazul firmelor găseam pe documente sigla, logo, datele de contact ale unei persoane cheie, un e-mail unde îi putem contacta şi un număr de telefon. Noutatea la acest element mult prea simplu şi trecut cu vederea, care zic eu, ţine tot de PR, este adăugarea contactelor de social media. Fie că e facebook, tweeter, linkedin, instagram, folosiţi-le pe toate dacă vă aflaţi şi postaţi pe toate, sau doar pe cele pe care „existaţi” şi unde cei interesaţi vă pot găsi. Vă asigur că înainte de a suna sau a trimite mail, clientul din ziua de astăzi va intra pe aceste canale de social media, şi dacă are ceva de spus va scrie mesajul său pe facebook  înainte de a lua orice altă masură.

Partea bună e că foarte multe nelămuriri şi neînţelegeri pot fi rezolvate acum pe online, şi se pot preveni evenimente neplăcute care „creşteau” pe măsură ce clienţii nu reuşeau să contacteze firma respectivă. Sper ca pontul de astăzi să vă fi ajutat la realizarea de PR de calitate!

Lasă un comentariu