Un alt fel de promovare şi PR!

Caut întotdeauna modalităţi de a descoperi în ce domenii se „infiltrează” relaţiile publice în societate, deşi mulţi dintre noi nu îi dezvăluim prezenta. Există multe trenduri care folosindu-se de internet şi social media ne-au facilitat unele acţiuni gen căutare, vânzare, cumpărare, etc. Acum, dacă vrem să vindem sau să cumpărăm, mai mult ca sigur o căutare pe site-urile de anunţuri gratuite este destul pentru a găsi şi a obţine ce ne dorim, şi culmea, la un preţ poate mult mai bun, dacă avem şi tactici de negociere.

Fusta + Tricou Adidas

Fusta + Tricou Adidas

Vreau să vă împărtăşesc prima mea exeperientă cu „shoppingul” printr-un site de anunţuri gratuite şi anume http://anunturi-timis.bizcaf.ro/. Încă nu am încercat să mă pun în postura de vânzător, dar postura de cumpărător a fost o experienţă neaşteptat de plăcută. Văzusem acum ceva vreme un compleu Adidas Original (fusta + tricou roz) printr-o căutare greşită pentru că aveam de gând să achiziţionez cu totul altceva de acolo. Evident, nu am rezistat tentaţiei, mai ales că scria Ofertă şi era la un preţ pitic în comparaţie cu ce vedeam prin magazine. Am pus mâna pe telefon şi am vorbit, se pare cu o persoană de vârstă apropiată mie, care îmi promisese că nu va vinde compleul până mă întorc în oraş (era vacanţa de iarnă, aşa că am plecat din Timişoara şi am cerut să îl „rezerve” o săptămână). Am revenit cu telefonul, dar când să-mi spună adresa, ŞOC pentru că descoperisem că stăm în acelaşi Complex Studenţesc la doar câteva cămine distanţă. Mica publicitate = Mica Timişoara. Ne-am întâlnit, am schimbat păreri, m-am ales cu un compleu superb şi mi-am făcut şi o nouă amică.

Probabil vă întrebaţi acum, şi unde e PR-ul în toată povestea asta? Foarte simplu, nu era de fapt nici o ofertă, avea produse primite gratuit de la rude din străinătate, însă ştia cum şi ce să scrie pentru a-şi tenta cumpărătorii. Promovarea era directă, simplă dar foarte convingătoare pentru că folosea strategii de PR, şi în timp îşi construise o bază de clienţi care contau pe „ofertele” ei.

Nu vă aşteptaţi să vă ajute relaţiile publice şi la formularea de anunţuri gratuite, nu? Da, se poate face în orice situaţie PR de calitate!

2 gânduri despre &8222;Un alt fel de promovare şi PR!&8221;

  1. Pingback: Spărgătorii de dificultăţi | CUM SĂ FACEM PR DE CALITATE

Lasă un comentariu